Autoryzowane szkolenia MicrosoftMS 6293 Rozwiązywanie problemów i wsparcie techniczne dla Windows 7 w przedsiębiorstwie

2 690 zł netto

Cena podstawowa zawiera:

  • szkolenie,
  • materiały szkoleniowe w platformie SkillPipe,
  • lunch + przerwy kawowe,
  • Certyfikat Microsoft,
  • 14-dniowy kontakt z trenerem po szkoleniu.

3 190 zł netto

Promocja PADnij! Lecą gadżety!

Dodatkowo dostajesz gadżet:

  • WD Elements Portable 2TB

 

Sprawdź szczegóły

3 990 zł netto

Promocja PADnij! Lecą gadżety!

W sumie 28 dni kontaktu z trenerem po szkoleniu i dodatkowo jeden wybrany gadżet:

  • Nintendo Switch
  • PlayStation 4 PRO 1TB
  • Xbox One S 1 TB
  • Lenovo TAB P10 (TB-X705L) (ZA450110PL)
  • All-New Kindle Oasis 32GB
  • Apple iPad (2018) 32GB
Sprawdź szczegóły

Kupując to szkolenie w cenie podstawowej dostajesz 3 punkty w ramach naszego Programu Lojalnościowego.

Sprawdź inne korzyści!

Dowiedz się więcej

Kupując to szkolenie w cenie podstawowej dostajesz 3 punkty w ramach naszego Programu Lojalnościowego.

Sprawdź inne korzyści!

Dowiedz się więcej

Opis szkolenia


Szkolenie przeznaczone dla osób odpowiedzialnych za wsparcie użytkowników Windows 7 oraz rozwiązujące problemy techniczne na drugiej linii wsparcia. Kurs zapoznaje uczestników z metodami diagnozowania i rozwiązywania problemów w systemie Windows 7. Przedstawione zostaną zagadnienia związane z działaniem i konfiguracją stacji klienckiej oraz jej komunikacji w środowisku sieciowym.

Wymagania:

  • podstawowe umiejętności administracyjne w systemach Windows,
  • rozumienie podstawowych mechanizmów sieciowych i zabezpieczeń,
  • doświadczenie w diagnozowaniu problemów w systemach Windows.

Mile widziana wiedza lub wcześniejsze ukończenie kursów:

  • MS-6292: Instalacja i konfiguracja MS Windows 7,
  • MS-6420: Podstawy Windows Server 2008.

Korzyści po szkoleniu:

Uczestnik będzie potrafił:

  • zbierać i analizować informację o błędach w systemie Windows 7
  • rozwiązywać problemy w systemie operacyjnych i pracy z aplikacjami
  • centralizować konfigurację stacji roboczych

Długość szkolenia:

24 h (3 dni x 8 h lekcyjnych) - jedna godzina lekcyjna trwa 45 min.

Ścieżka certyfikacji:

Szkolenie nie jest związane z żadną ścieżką certyfikacji.

Szkolenie prowadzone jest w języku polskim, materiały w języku angielskim.


Program szkolenia

Moduł 1: Wprowadzenie do metodologii rozwiązywania problemów.

  • Wprowadzenie do pracy jako EDST
  • Przegląd rozwiązywania problemów

Moduł 2: Rozwiązywanie problemów z uruchamianiem systemu.

  • Przegląd Recovery Environment
  • Konfigurowanie i rozwiązywanie problemów ustawień startowych
  • Rozwiązywanie problemów usługami systemu

LAB: Rozwiązywanie problemów z uruchamianiem systemu

Moduł 3: Korzystanie z zasad grupy w celu scentralizowania konfiguracji.

  • Przegląd Group Policy
  • Rozwiązywanie błędów konfiguracji klienta i problemów z GPO

LAB: Używanie zasad grupy do scentralizowania konfiguracji

Moduł 4: Rozwiązywanie problemów urządzeń sprzętowych, sterowników, i problemów z wydajnością.

  • Przegląd rozwiązywania problemów ze sprzętem
  • Rozwiązywanie problemów - wady fizyczne
  • Niezawodność monitorowania i wydajności
  • Konfigurowanie opcji wydajności w Windows 7
  • Rozwiązywanie problemów z błędami sterowników

LAB A: Rozpoznawanie i urządzenia sprzętowego problemy ze sterownikami urządzeń
LAB B: Rozwiązywanie problemów związanych z wydajnością

Moduł 5: Rozwiązywanie problemów z podłączeniem do sieci.

  • Określanie ustawień sieciowych
  • Rozwiązywanie problemów z podłączeniem do sieci

LAB: Rozwiązywanie problemów z podłączeniem do sieci

Moduł 6: Rozwiązywanie problemów z połączeniem zdalnym.

  • Rozwiązywanie problemów z połączeniem VPN
  • Korzystanie z pulpitów zdalnych
  • Rozwiązywanie problemów użytkowników za pomocą zdalnej pomocy
  • Rozwiązywanie problemów z NAP
  • Rozwiązywanie problemów DirectAccess

LAB: Rozwiązywanie problemów z połączeniem zdalnym

Moduł 7: Rozwiązywanie problemów z logowaniem i dostępem do zasobów.

  • Rozwiązywanie problemów logowania użytkownika
  • Rozwiązywanie problemów z profilem użytkownika
  • Rozwiązywanie problemów dostępu do plików
  • Rozwiązywanie problemów z uprawnieniami plików
  • Rozwiązywanie problemów dostępu do drukarki

LAB: Rozwiązywanie problemów logowania i dostępu do zasobów

Moduł 8: Rozwiązywanie problemów bezpieczeństwa.

  • Odzyskiwanie plików zaszyfrowanych przez EFS
  • Odzyskiwanie funkcji BitLocker
  • Rozwiązywanie problemów i dostępu do treści Internet Explorer

LAB: Rozwiązywanie problemów z bezpieczeństwem

Moduł 9: Rozwiązywanie problemów systemu operacyjnego i aplikacji.

  • Rozwiązywanie problemów z instalacją aplikacji
  • Rozwiązywanie problemów pracy z aplikacjami
  • Aktualizacja systemu i aplikacji

LAB: Rozwiązywanie problemów systemu operacyjnego i aplikacji

Najbliższe terminy:

Zadzwoń: 800 080 322

Długość szkolenia

3 d x 8 h (Łącznie 24 h)

Masz pytania?
Potrzebujesz dodatkowych informacji?
Chcesz wstępnie zarezerować miejsce?

Wypełnij formularz kontaktowy

Szkolenie autoryzowane przez firmę Microsoft

Autoryzowane szkolenia Microsoft


Realizujemy vouchery Microsoft

Vouchery Microsoft Software Assurance

Poznaj szczegóły


Realizujemy egzaminy Pearson

Egzaminy Microsoft Pearson

Poznaj szczegóły

Zwolnienie z VAT

Niektóre szkolenia mogą być zwolnione z opodatkowania podatkiem VAT. Ma to zastosowanie gdy szkolenia mają charakter kształcenia czy przekwalifikowania zawodowego. Szkolenia informatyczne mogą taki warunek spełniać. O szczegóły zapytaj naszego doradcę ds. szkoleń oraz wypełnij oświadczenie.

Pobierz oświadczenie

Hotel na czas szkolenia

Szukasz Hotelu na czas szkolenia? Wybierz miasto i sprawdź naszą ofertę.

Hotele w Gdańsku
Hotele w Katowicach
Hotele w Łódzi
Hotele w Poznaniu
Hotele w Rzeszowie
Hotele w Szczecinie
Hotele w Warszawie
Hotele we Wrocławiu