Autoryzowane szkolenia ITIL®ITIL® Intermediate Service Strategy (SS)

Cena szkolenia: 2 990 zł netto zawiera:

  • szkolenie,
  • pakiet materiałów szkoleniowych (e-book),
  • lunch + przerwy kawowe,
  • zaświadczenie dla każdego uczestnika,
  • 14-to dniowy kontakt z trenerem po szkoleniu.

Cena szkolenia z egzaminem: 4 090 zł netto zawiera:

  • szkolenie,
  • pakiet materiałów szkoleniowych (e-book),
  • lunch + przerwy kawowe,
  • zaświadczenie dla każdego uczestnika,
  • egzamin (o wartości 1 100 zł netto),
  • certyfikat dla osób, które zdały egzamin,
  • 14-to dniowy kontakt z trenerem po szkoleniu.

Kupując to szkolenie dostajesz 3 punkty w ramach naszego Programu Lojalnościowego.

Sprawdź inne korzyści!

Dowiedz się więcej

Kupując to szkolenie dostajesz 3 punkty w ramach naszego Programu Lojalnościowego.

Sprawdź inne korzyści!

Dowiedz się więcej

Opis szkolenia


Akredytowane szkolenie będące jednym z pięciu szkoleń ze ścieżki ITIL® Intermediate Lifecycle.

Dla kogo?

Szkolenie ITIL® Intermediate Service Strategy jest jednym z pięciu szkoleń ze ścieżki ITIL® Intermediate Lifecycle i omawia szczegółowo pierwszą fazę cyklu życia usługi według ITIL®: Strategię usług. Szkolenie kończy się egzaminem na certyfikat ITIL® Intermediate Service Strategy, który również daje 3 punkty niezbędne do uzyskania certyfikatu ITIL® Expert.

Wymagania:

Od uczestników szkolenia wymagane jest posiadanie certyfikatu ITIL® v3 Foundation oraz znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym przynajmniej dobre rozumienie tekstu pisanego.

Jak szkolimy?

Wszelkie materiały szkoleniowe oraz egzamin są dostępne wyłącznie w j. angielskim. Standardowo językiem wykładowym jest j. polski. Dla grup międzynarodowych zajęcia w j. angielskim. Szkolenie obejmuje materiał teoretyczny prezentowany w formie wykładu, ćwiczenia, dyskusje oraz studia przypadków, jako przygotowanie do egzaminu.

Długość szkolenia:

21 h (3 dni x 7 h)

Ścieżka certyfikacji:

Szkolenie jest jednym z pięciu szkoleń ze ścieżki ITIL® Intermediate Lifecycle.

Szkolenie prowadzone jest w języku polskim, materiały w języku angielskim.


Program szkolenia

  1. Introduction to Service Strategy
  2. Service management as a practice
  3. Service operation principles
  4. Service strategy processes
    • Strategy management for IT services
    • Service portfolio management
    • Financial management for IT services
    • Demand management
    • Business relationship management
  5. Service strategy, governance, architecture and ITSM implementation
  6. Organizing for service strategy
  7. Technology consideration
  8. Implementing service strategy
  9. Challenges, risks and critical success factors
  10. Additional topics:
    • Types of assets
    • Service strategy and the cloud
    • Risk assessment and management
  11. Exam preparation and exam

Najbliższe terminy:

Zadzwoń: 800 080 322

Długość szkolenia

3 d x 7 h (Łącznie 21 h)

Masz pytania?
Potrzebujesz dodatkowych informacji?
Chcesz wstępnie zarezerować miejsce?

Wypełnij formularz kontaktowy

Szkolenie autoryzowane przez ITIL®

Autoryzowane szkolenia ITIL®

Zwolnienie z VAT

Niektóre szkolenia mogą być zwolnione z opodatkowania podatkiem VAT. Ma to zastosowanie gdy szkolenia mają charakter kształcenia czy przekwalifikowania zawodowego. Szkolenia informatyczne mogą taki warunek spełniać. O szczegóły zapytaj naszego doradcę ds. szkoleń oraz wypełnij oświadczenie.

Pobierz oświadczenie

Hotel na czas szkolenia

Szukasz Hotelu na czas szkolenia? Wybierz miasto i sprawdź naszą ofertę.

Hotele w Gdańsku
Hotele w Katowicach
Hotele w Poznaniu
Hotele w Rzeszowie
Hotele w Warszawie
Hotele we Wrocławiu