Autoryzowane szkolenia ITIL®ITIL® Intermediate Service Design (SD)

Cena szkolenia: 2 990 zł netto zawiera:

  • szkolenie,
  • pakiet materiałów szkoleniowych (e-book),
  • lunch + przerwy kawowe,
  • zaświadczenie dla każdego uczestnika,
  • 14-to dniowy kontakt z trenerem po szkoleniu.

Cena szkolenia z egzaminem: 4 090 zł netto zawiera:

  • szkolenie,
  • pakiet materiałów szkoleniowych (e-book),
  • lunch + przerwy kawowe,
  • zaświadczenie dla każdego uczestnika,
  • egzamin (o wartości 1 100 zł netto),
  • certyfikat dla osób, które zdały egzamin,
  • 14-to dniowy kontakt z trenerem po szkoleniu.

Kupując to szkolenie dostajesz 3 punkty w ramach naszego Programu Lojalnościowego.

Sprawdź inne korzyści!

Dowiedz się więcej

Kupując to szkolenie dostajesz 3 punkty w ramach naszego Programu Lojalnościowego.

Sprawdź inne korzyści!

Dowiedz się więcej

Opis szkolenia


Akredytowane szkolenie będące jednym z pięciu szkoleń ze ścieżki ITIL® Intermediate Lifecycle.

Dla kogo?

Szkolenie omawia szczegółowo drugą fazę cyklu życia usługi według ITIL®: Projektowanie usług. Szkolenie kończy się egzaminem na certyfikat ITIL® Intermediate Service Design, który również daje 3 punkty niezbędne do uzyskania certyfikatu ITIL® Expert.

Wymagania:

Od uczestników szkolenia wymagane jest posiadanie certyfikatu ITIL® v3 Foundation oraz znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym przynajmniej dobre rozumienie tekstu pisanego.

Jak szkolimy?

Wszelkie materiały szkoleniowe oraz egzamin są dostępne wyłącznie w j. angielskim. Standardowo językiem wykładowym jest j. polski. Dla grup międzynarodowych zajęcia w j. angielskim. Szkolenie obejmuje materiał teoretyczny prezentowany w formie wykładu, ćwiczenia, dyskusje oraz studia przypadków, jako przygotowanie do egzaminu.

Długość szkolenia:

21 h (3 dni x 7 h)

Ścieżka certyfikacji:

Szkolenie jest jednym z pięciu szkoleń ze ścieżki ITIL® Intermediate Lifecycle.

Szkolenie prowadzone jest w języku polskim, materiały w języku angielskim.


Program szkolenia

  1. Introduction
  2. Service management as a practice
  3. Service design principles
  4. Service design processes
    • Design coordination
    • Service catalogue management
    • Service level management
    • Availability management
    • Capacity management
    • IT service continuity management
    • Information security management
    • Supplier management
  5. Service design technology related activities
  6. Organizing for service design
  7. Technology consideration
  8. Implementing service design
  9. Challenges, risks and critical success factors
  10. Documents examples:
    • Service design package
    • Service acceptance criteria
    • SLA and OLA
    • Service catalogue
  11. Exam preparation and exam

Najbliższe terminy:

Zadzwoń: 800 080 322

Długość szkolenia

3 d x 7 h (Łącznie 21 h)

Masz pytania?
Potrzebujesz dodatkowych informacji?
Chcesz wstępnie zarezerować miejsce?

Wypełnij formularz kontaktowy

Szkolenie autoryzowane przez ITIL®

Autoryzowane szkolenia ITIL®

Zwolnienie z VAT

Niektóre szkolenia mogą być zwolnione z opodatkowania podatkiem VAT. Ma to zastosowanie gdy szkolenia mają charakter kształcenia czy przekwalifikowania zawodowego. Szkolenia informatyczne mogą taki warunek spełniać. O szczegóły zapytaj naszego doradcę ds. szkoleń oraz wypełnij oświadczenie.

Pobierz oświadczenie

Hotel na czas szkolenia

Szukasz Hotelu na czas szkolenia? Wybierz miasto i sprawdź naszą ofertę.

Hotele w Gdańsku
Hotele w Katowicach
Hotele w Poznaniu
Hotele w Rzeszowie
Hotele w Warszawie
Hotele we Wrocławiu