Autoryzowane szkolenia ITIL®ITIL® Intermediate Service Offerings and Agreements (SOA)

Cena szkolenia: 3 990 zł netto zawiera:

  • szkolenie,
  • pakiet materiałów szkoleniowych (e-book),
  • lunch + przerwy kawowe,
  • zaświadczenie dla każdego uczestnika,
  • 14-to dniowy kontakt z trenerem po szkoleniu.

Cena szkolenia z egzaminem: 5 090 zł netto zawiera:

  • szkolenie,
  • pakiet materiałów szkoleniowych (e-book),
  • lunch + przerwy kawowe,
  • zaświadczenie dla każdego uczestnika,
  • egzamin (o wartości 1 100 zł netto),
  • certyfikat dla osób, które zdały egzamin,
  • 14-to dniowy kontakt z trenerem po szkoleniu.

Kupując to szkolenie masz już 4 z 12 punktów,
za które dostaniesz 2 bilety do kina.
Sprawdź inne korzyści naszego Programu Lojalnościowego!

Dowiedz się więcej

Kupując to szkolenie masz już 4 z 7 punktów,
za które dostaniesz 2 bilety do kina.
Sprawdź inne korzyści naszego Programu Lojalnościowego!

Dowiedz się więcej

Opis szkolenia


Akredytowane szkolenie będące jednym z czterech szkoleń ze ścieżki ITIL® Intermediate Capability.

Dla kogo?

Szkolenie kończy się egzaminem na certyfikat ITIL® Intermediate Service Offerings and Agreements, który również daje 4 punkty niezbędne do uzyskania certyfikatu ITIL® Expert.

Wymagania:

Od uczestników szkolenia wymagane jest posiadanie certyfikatu ITIL® v3 Foundation oraz znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym przynajmniej dobre rozumienie tekstu pisanego.

Jak szkolimy?

Wszelkie materiały szkoleniowe oraz egzamin są dostępne wyłącznie w j. angielskim. Standardowo językiem wykładowym jest j. polski. Dla grup międzynarodowych zajęcia w j. angielskim. Szkolenie obejmuje materiał teoretyczny prezentowany w formie wykładu, ćwiczenia, dyskusje oraz studia przypadków, jako przygotowanie do egzaminu.

Długość szkolenia:

28 h (4 dni x 7 h)

Ścieżka certyfikacji:

Szkolenie jest jednym z czterech szkoleń ze ścieżki ITIL® Intermediate Capability.

Szkolenie prowadzone jest w języku polskim, materiały w języku angielskim.


Program szkolenia

  1. Introduction to SOA
  2. Service portfolio management
  3. Service catalogue management
  4. Service level management
  5. Demand management
  6. Supplier management
  7. Financial management
  8. Business relationship management
  9. SOA roles and responsibilities
  10. Technology and implementation considerations
  11. Summary, exam preparation and directed tudies
  12. Exam

Najbliższe terminy:

Zadzwoń: 800 080 322

Długość szkolenia

4 d x 7 h (Łącznie 28 h)

Masz pytania?
Potrzebujesz dodatkowych informacji?
Chcesz wstępnie zarezerować miejsce?

Wypełnij formularz kontaktowy

Szkolenie autoryzowane przez ITIL®

Autoryzowane szkolenia ITIL®

Zwolnienie z VAT

Niektóre szkolenia mogą być zwolnione z opodatkowania podatkiem VAT. Ma to zastosowanie gdy szkolenia mają charakter kształcenia czy przekwalifikowania zawodowego. Szkolenia informatyczne mogą taki warunek spełniać. O szczegóły zapytaj naszego doradcę ds. szkoleń oraz wypełnij oświadczenie.

Pobierz oświadczenie

Hotel na czas szkolenia

Szukasz Hotelu na czas szkolenia? Wybierz miasto i sprawdź naszą ofertę.

Hotele w Gdańsku
Hotele w Katowicach
Hotele w Poznaniu
Hotele w Rzeszowie
Hotele w Warszawie
Hotele we Wrocławiu