Sprzedaż i obsługa klienta - Jak pokonać konkurencję?

Cena szkolenia: 990 zł netto zawiera:

  • szkolenie,
  • pakiet materiałów szkoleniowych,
  • lunch + przerwy kawowe,
  • zaświadczenie ACS DAGMA dla każdego uczestnika,
  • 14-to dniowy kontakt z trenerem po szkoleniu.

W pakiecie taniej!

Zamów wszystkie szkolenia z cyklu Sprzedaż i obsługa klienta:

i odbierz 25% rabatu. W pakiecie, cały cykl to tylko 2 990 zł netto.
Więcej informacji pod numerem telefonu 800 080 322.

Kupując to szkolenie dostajesz 2 punkty w ramach naszego Programu Lojalnościowego.

Sprawdź inne korzyści!

Dowiedz się więcej

Kupując to szkolenie dostajesz 2 punkty w ramach naszego Programu Lojalnościowego.

Sprawdź inne korzyści!

Dowiedz się więcej

Opis szkolenia


Pracownik działu handlowego codziennie wykorzystuje wiele sposobów i technik w sprzedaży, by zwiększyć swoją skuteczność. Pozyskiwanie nowych klientów, profesjonalna obsługa, rozszerzanie koszyka produktów to tylko niektóre z działań handlowca.

Często zdarza się tak, że podczas spotkania z kontrahentem handlowiec otrzymuje informacje, że klient współpracuje już… ale z naszym konkurentem. Wielu przedstawicieli handlowych uważa, że w takiej sytuacji nie da się już nic zrobić. Prezentują ofertę, produkty, ale uważają, że są na straconej pozycji. Wycofują się albo gratulują klientowi dobrego wyboru lub próbują walczyć ceną. Co robić w takiej sytuacji? W jaki sposób rozmawiać z klientem, aby elegancko obniżyć wartość konkurencji i pozyskać klienta? Zapraszamy na nasze szkolenie.

Korzyści po szkoleniu:

  • Zwiększenie skuteczności i motywacji do pracy
  • Poznanie efektywnych technik pozyskiwania klientów, zwłaszcza współpracujących z konkurencją
  • Zdobycie wiedzy na temat skutecznej prezentacji własnej firmy
  • Zdobycie wiedzy na temat eleganckiego obniżania wartości konkurencji
  • Zdobycie wiedzy, jak powstrzymać klienta od współpracy z konkurencją
  • Zdobycie wiedzy na temat motywacji klienta do współpracy
  • Poznanie sposobów przedstawiania własnej oferty na tle konkurencji.

Długość szkolenia:

14 h (2 dni x 7 h)


Program szkolenia

 

Moduł 1 Dlaczego klient powołuje się na współpracę z konkurencją?

  • Dlaczego klienci wybierają / odchodzą do konkurencji?
  • Interesy a stanowiska – analiza interesów stron;
  • Jakie interesy klienta może zaspokoić Twoja firma?

Moduł 2 Konkurent

  • Co wiesz o konkurencie i jak możesz to wykorzystać w rozmowie z klientem?
  • Tożsamość konkurencyjnej firmy;
  • Kanały dystrybucji;
  • Postrzeganie konkurencyjnych produktów;
  • Polityka cenowa;
  • Zwroty i reklamacje;
  • Sposoby podtrzymania kontaktu z klientami, poziom obsługi klienta;
  • Co twój konkurent wie o Tobie i jak to może wykorzystać;
  • Jak dobrze wypowiadać się o konkurencji, co i kiedy powiedzieć;

Moduł 3 Przygotowanie do negocjacji

  • Jakie techniki wykorzystać na odmowę współpracy?
  • Lęki i blokady w pozyskiwaniu klientów konkurencji;
  • Czego boi się mój klient? (strata, nieznane, porażka);
  • Czego boi się handlowiec?

Moduł 4 Mity w kontakcie z klientem konkurencji

  • Mity wzbudzane przez klienta w celu wystraszenia handlowca i wycofania jego zapału:
    • Mit ceny;
    • Mit lepszej konkurencji;
    • Mit nieograniczonego wyboru spośród wielu ofert i firm;

Moduł 5 Techniki przekonywania i zachęcania do współpracy

  • Czym mogę przekonać klienta? Dlaczego inni klienci u mnie kupują?
  • Świadomość tożsamości własnej firmy;
  • Elementy pozacenowe w procesie sprzedaży;
  • Poznaj własnego klienta. Szefowie i przedstawiciele klienta;
  • Pokonywanie oporu klienta;
  • Skuteczne pytania;
  • Techniki zamykania sprzedaży i negocjacji;

Moduł 6 Niwelowanie poziomu niepewności klienta i jego obawy przed „nowym”

  • Wykorzystanie pytań;
  • Niwelowanie przez wnioskowanie;
  • Niwelowanie poprzez wykorzystanie prototypu;
  • Właściwe i skuteczne zbieranie informacji:
    • Dwutorowe zbieranie informacji;
    • Informacje techniczne;
    • Informacje psychologiczne o typie klienta i jego strategii kupowania;
    • Informacje o potrzebach klienta;
  • Rozmowa handlowa z klientem z wykorzystaniem powyższych informacji;

Moduł 7 Manipulacje klienta i manipulacje przedstawiciela. Kiedy i co wykorzystać?

  • Twoje najważniejsze atuty – co zrobić, gdy klient obniża ich wartość?

Moduł 8 Budowanie przywiązania klienta do marki firmy

  • Jak związać klienta na długo z naszą firmą?
  • Wyniki badań dotyczących zadowolenia klienta ze współpracy i sposób, jak realizować to praktycznie.
     

Najbliższe terminy:

Zadzwoń: 800 080 322

Długość szkolenia

2 d x 7 h (Łącznie 14 h)

Masz pytania?
Potrzebujesz dodatkowych informacji?
Chcesz wstępnie zarezerować miejsce?

Wypełnij formularz kontaktowy

Zwolnienie z VAT

Niektóre szkolenia mogą być zwolnione z opodatkowania podatkiem VAT. Ma to zastosowanie gdy szkolenia mają charakter kształcenia czy przekwalifikowania zawodowego. Szkolenia informatyczne mogą taki warunek spełniać. O szczegóły zapytaj naszego doradcę ds. szkoleń oraz wypełnij oświadczenie.

Pobierz oświadczenie

Hotel na czas szkolenia

Szukasz Hotelu na czas szkolenia? Wybierz miasto i sprawdź naszą ofertę.

Hotele w Gdańsku
Hotele w Katowicach
Hotele w Poznaniu
Hotele w Rzeszowie
Hotele w Warszawie
Hotele we Wrocławiu