Akademia menadżera - Asertywność - trening skutecznego budowania relacji

Cena szkolenia: 690 zł netto zawiera:

  • szkolenie,
  • pakiet materiałów szkoleniowych,
  • lunch + przerwy kawowe,
  • zaświadczenie ACS DAGMA dla każdego uczestnika,
  • 14-to dniowy kontakt z trenerem po szkoleniu.

Kupując to szkolenie dostajesz 1 punkt w ramach naszego Programu Lojalnościowego.

Sprawdź inne korzyści!

Dowiedz się więcej

Kupując to szkolenie dostajesz 1 punkt w ramach naszego Programu Lojalnościowego.

Sprawdź inne korzyści!

Dowiedz się więcej

Opis szkolenia


Koniec agresji, koniec uległości

Asertywność nie jest cechą. Asertywność jest umiejętnością nabytą. Jako menedżer często musisz rozwiązywać konflikty. Powinieneś wyrażać swoje oczekiwania i opinie w sposób jasny i uczciwy. Wymaga się od Ciebie bycia stanowczym i uczciwym. Dlatego warto trenować umiejętności komunikacyjne. Właśnie nad tymi umiejętnościami pracuje nasz trener z uczestnikami szkolenia. Dołącz do innych odpowiedzialnych szefów i poznaj techniki asertywnej komunikacji. Weź udział w szkoleniu.

Szkolenie z komunikacji asertywnej w pracy Menadżera. Szkolenie ma nauczyć jak kształtować postawę asertywną, jak skutecznie wyrażać postawę, życzenia, opinię i troskę o swoje prawa w sposób bezpośredni, stanowczy i uczciwy. Poznanie i przećwiczenie technik i narzędzi asertywnej komunikacji w sytuacjach pracy z podwładnym pozwoli na wzmocnienie zachowań interpersonalnych oraz racjonalne rozwiązywanie konfliktów.

Dla kogo?

Propozycja szkolenia kierowana jest przede wszystkim do Dyrektorów, Kierowników, Menadżerów – osób zarządzających i podejmujących kluczowe decyzje w zakresie zarządzania zespołem pracowniczym.

Korzyści po szkoleniu:

Szkolenie pozwoli uczestnikom w swojej pracy z podwładnymi na:

  • większą otwartość w kontakcie z podwładnymi,
  • radzenie sobie w sytuacjach konfrontacyjnych ,
  • odczuwanie mniejszego stresu w pracy,
  • stosowanie w praktyce technik asertywnych,
  • uświadomienie sobie własnego poziomu asertywności.

Dzięki szkoleniu będziesz:

  • znał własny poziom asertywności,
  • bardziej otwarty w kontakcie z podwładnymi,
  • opanowany w sytuacjach konfrontacyjnych,
  • radził sobie z konfliktami,
  • odczuwał mniejszy poziom stresu w pracy,
  • pewniejszy siebie.

Długość szkolenia:

8 h (1 d x 8 h)


Program szkolenia

  1. Cztery rodzaje reakcji: agresja, uległość, asertywność, manipulacja.
  2. Definicja asertywności.
  3. Asertywny menedżer – korzyści.
  4. Projekcje – automanipulacja menedżera.
  5. Prawa asertywne – czym są?
  6. Mapa asertywności, określenie poziomu zachowań asertywnych, agresywnych i biernych menedżera.
  7. Otwarte – asertywne komunikowanie siebie: opinie, własne zdanie, uczucia, odmowa.
  8. Asertywność w obronie praw menedżera: presja, krytyka, manipulacja.
  9. Asertywność w obronie praw podwładnych.
  10. Emocje i uczucia w asertywności.
  11. Techniki asertywności przydatne dla menedżerów.
  12. Asertywna komunikacja w sytuacjach trudnych.
  13. Asertywność jako jeden ze sposobów rozwiązywania sytuacji konfliktowych.
  14. Promowanie postawy asertywnej we własnym zespole.
  15. Asertywność w codziennej pracy menedżera: plecenia, kontrola, informacja zwrotna, rozmowy dyscyplinujące, delegowanie zadań.

Najbliższe terminy:

Zadzwoń: 800 080 322

Długość szkolenia

1 d x 8 h (Łącznie 8 h)

Masz pytania?
Potrzebujesz dodatkowych informacji?
Chcesz wstępnie zarezerować miejsce?

Wypełnij formularz kontaktowy

Zwolnienie z VAT

Niektóre szkolenia mogą być zwolnione z opodatkowania podatkiem VAT. Ma to zastosowanie gdy szkolenia mają charakter kształcenia czy przekwalifikowania zawodowego. Szkolenia informatyczne mogą taki warunek spełniać. O szczegóły zapytaj naszego doradcę ds. szkoleń oraz wypełnij oświadczenie.

Pobierz oświadczenie

Hotel na czas szkolenia

Szukasz Hotelu na czas szkolenia? Wybierz miasto i sprawdź naszą ofertę.

Hotele w Gdańsku
Hotele w Katowicach
Hotele w Łódzi
Hotele w Poznaniu
Hotele w Rzeszowie
Hotele w Szczecinie
Hotele w Warszawie
Hotele we Wrocławiu