Akademia menadżera - Asertywność - trening skutecznego budowania relacji

690 zł netto

Cena zawiera:

  • szkolenie,
  • pakiet materiałów szkoleniowych,
  • lunch + przerwy kawowe,
  • zaświadczenie ACS DAGMA dla każdego uczestnika,
  • 14-to dniowy kontakt z trenerem po szkoleniu.

Masz za staż! Szkolenia z rabatem dla każdego!

Za każdy dzień szkoleniowy otrzymujesz rabat - zgarnij nawet 50% zniżki!

Opis szkolenia


Koniec agresji, koniec uległości

Asertywność nie jest cechą. Asertywność jest umiejętnością nabytą. Jako menedżer często musisz rozwiązywać konflikty. Powinieneś wyrażać swoje oczekiwania i opinie w sposób jasny i uczciwy. Wymaga się od Ciebie bycia stanowczym i uczciwym. Dlatego warto trenować umiejętności komunikacyjne. Właśnie nad tymi umiejętnościami pracuje nasz trener z uczestnikami szkolenia. Dołącz do innych odpowiedzialnych szefów i poznaj techniki asertywnej komunikacji. Weź udział w szkoleniu.

Szkolenie z komunikacji asertywnej w pracy Menadżera. Szkolenie ma nauczyć jak kształtować postawę asertywną, jak skutecznie wyrażać postawę, życzenia, opinię i troskę o swoje prawa w sposób bezpośredni, stanowczy i uczciwy. Poznanie i przećwiczenie technik i narzędzi asertywnej komunikacji w sytuacjach pracy z podwładnym pozwoli na wzmocnienie zachowań interpersonalnych oraz racjonalne rozwiązywanie konfliktów.

Dla kogo?

Propozycja szkolenia kierowana jest przede wszystkim do Dyrektorów, Kierowników, Menadżerów – osób zarządzających i podejmujących kluczowe decyzje w zakresie zarządzania zespołem pracowniczym.

Korzyści po szkoleniu:

Szkolenie pozwoli uczestnikom w swojej pracy z podwładnymi na:

  • większą otwartość w kontakcie z podwładnymi,
  • radzenie sobie w sytuacjach konfrontacyjnych ,
  • odczuwanie mniejszego stresu w pracy,
  • stosowanie w praktyce technik asertywnych,
  • uświadomienie sobie własnego poziomu asertywności.

Dzięki szkoleniu będziesz:

  • znał własny poziom asertywności,
  • bardziej otwarty w kontakcie z podwładnymi,
  • opanowany w sytuacjach konfrontacyjnych,
  • radził sobie z konfliktami,
  • odczuwał mniejszy poziom stresu w pracy,
  • pewniejszy siebie.

Długość szkolenia:

8 h (1 d x 8 h)


Program szkolenia

  1. Cztery rodzaje reakcji: agresja, uległość, asertywność, manipulacja.
  2. Definicja asertywności.
  3. Asertywny menedżer – korzyści.
  4. Projekcje – automanipulacja menedżera.
  5. Prawa asertywne – czym są?
  6. Mapa asertywności, określenie poziomu zachowań asertywnych, agresywnych i biernych menedżera.
  7. Otwarte – asertywne komunikowanie siebie: opinie, własne zdanie, uczucia, odmowa.
  8. Asertywność w obronie praw menedżera: presja, krytyka, manipulacja.
  9. Asertywność w obronie praw podwładnych.
  10. Emocje i uczucia w asertywności.
  11. Techniki asertywności przydatne dla menedżerów.
  12. Asertywna komunikacja w sytuacjach trudnych.
  13. Asertywność jako jeden ze sposobów rozwiązywania sytuacji konfliktowych.
  14. Promowanie postawy asertywnej we własnym zespole.
  15. Asertywność w codziennej pracy menedżera: plecenia, kontrola, informacja zwrotna, rozmowy dyscyplinujące, delegowanie zadań.

Najbliższe terminy:

Zadzwoń: 800 080 322

Długość szkolenia

1 d x 8 h (Łącznie 8 h)

Masz pytania?
Potrzebujesz dodatkowych informacji?
Chcesz wstępnie zarezerować miejsce?

Wypełnij formularz kontaktowy

Zwolnienie z VAT

Niektóre szkolenia mogą być zwolnione z opodatkowania podatkiem VAT. Ma to zastosowanie gdy szkolenia mają charakter kształcenia czy przekwalifikowania zawodowego. Szkolenia informatyczne mogą taki warunek spełniać. O szczegóły zapytaj naszego doradcę ds. szkoleń oraz wypełnij oświadczenie.

Pobierz oświadczenie

Hotel na czas szkolenia